Thursday, July 1, 2010

Dis Wadder

Before I got round to adding any more of the old rubbish, and thanks to a sudden change in the weather, this little thought ran through my brain cell today.
The weather this year in West Norway has been, to say the least, SHI*E!!
But in typical Norwegian style the temperature can rise by up to 20 degrees centigrade in a frighteningly short space of time.
On the 1st of May last year I was wearing shorts, but the first time my bare legs have been revealed to the air this year was today, 1st of July. Global warming?????

Anyway, here's the little verse which sprang forth from this sudden climate change.


Dis Wadder

Na bairns, dis aafil wadder, a’m no seen da laek afore.
We hed seevin monts o winter, dan twa monts o slestery voar.
Hit’s only twartree ook sinsyne da lang drawers wir led awa,
an only six ir seven ooks fae I buksed ta me erse i da sna.

Bit noo short breeks ir ‘pö me trams, an little mair abön,
hit’s fairly pleased me auld worn hert ta see a grain o sun.
I hoop dis simmir bides a start ta tan me snippered hide,
a twartree monts o sun sae bricht wid mak me aafil blyde.

Bit da wye da wadder’s been dis year I hadd no muckle hoop,
da hairst i’ll no be far awa, anidder slestery sloop.
Bit fir enoo a’ll dö me best ta enjoy hit whin hit’s fine,
a’ll set me I da Sitterie Ooterie, wi a peerie gless o wine.

No comments:

Post a Comment