Saturday, July 3, 2010

Twinty Ten

I suppose the title should be "Hamefarin, Twinty Ten", since that is what I intended when I wrote it, but for some reason I just left it as it was since I had a plan to revisit the isles myself in twinty ten. So maybe this is more a reflection on my own desire to keep in touch with Shetland, rather than a general comment on hamefarers.

Either way, I would imagine the thoughts of all Shetland exiles are fairly much the same.

Twinty Ten
Da years grind by an we grow auld,
wir boadies weaken an geeng twa fauld,
we loss wir will ta hadd wir pairt,
upö da steid o da Loard's guid ert.

Bit trow da crubbit start we hae
ta glisk da boanie licht o day,
dir's aye a tocht dat keeps wis gyain,
dat we'll see igyen wir ain hamelaand.

Ta staand igyen upö a isles
dat we hed left sae mony miles.
Ta feel igyen da cauld saat air,
toosle trow wir auld grey hair.

Ta see da sichts dat we hadd dear
we wir ain een sae veev an cleer.
Ta staand upö wi ain banks broo
an ken wir hame ta Shetlan noo.

Ta meet da freends we'd left sae lang,
ta hear igyen a weel kent sang,
ta draw a sillock fae da steen,
an sook a reestit mutton been.

Da tochts ir mony trow da mind
o a sowel awa fae lang sinsyne.
So draw doon da fiddle, inveet wis ben,
wir aboot fir hamefarin twinty ten.

Auld Rasmie

No comments:

Post a Comment